Friday, February 12, 2010

Preparing for Reunion tomorrow

I’ve been quite a good gal lately don’t I? I’ve been updating my blog for almost everyday!!~ *claps claps* So what have I been up to today?? Preparing for Reunion Dinner!~ Which is tomorrow!!groove My job is to make pudding and also jelly. So here are a few pictures of it.

120220104248_副本

Those are the jelly behind me.

120220104253

And here are the puddings!~

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Teddie was extremely bored when we rushed up and down to get the things done. So i took a few minutes just to company her. =)

120220104249_副本

120220104252_副本

As you can see, i have a little acne on my forehead, but not to worry!!~ WHY???? because of this!!

products-pharmacy-skin-01-zoom Seriously, if you have an acne and you want to get rid of it in a few short days, buy this damn thing!!!! Even though it cost me RM30!!! But it’s really affective. Really suitable for those that want to get rid of their acne especially at those really really obvious places! Trust me, you won’t regret buying this small little expensive thing. It’s available at Watson and Guardian. TRUST ME!! BUY IT!!!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

So what’s next?? I want to share 2 songs with you guys. From Rainie Yang, a Taiwan singer. Even though she’s not my favourite singer, however i do like some of her songs.

This one is a collaboration with a male singer from Taiwan also, Show Luo, even though i don’t like him, it is a pretty sweet song.

Here’s the lyrics.

S: 你問我 你眼中 我看到甚麼
我回答 隱形眼鏡 還有一個 帥到翻的我
R: 我問你 你眼中 你愛我甚麼
你總是 釣我胃口 故作神秘 愛說不說
R: 男生都這樣 愛耍壞 行為舉止 挑戰我的忍耐
S: 女生才是 有夠奇怪 心裡永遠 那麼多Why
合: In your eyes 發現一種東西叫愛 (因為愛所以我存在)
In your eyes 看見生活多麼精彩
S: 看著你 我眼神離不開 早被你打敗
合: 其實你悄悄變成 我的最愛
合: My love is for you
S: 吃醋 撒嬌 生氣 耍賴 是你的專利 讓你來
R: 疼我 愛我 讓我 餵我 這些小事情 讓你來
合: 只要 讓你(我)愉快
就算耍冷 下不了台
我全都願意 都是因為愛
R: 我問你 你眼中 透露些甚麼
你笑著 保持沉默 讓我期待 你的承諾
R: 男生都這樣 愛耍壞 行為舉止 挑戰我的忍耐
S: 女生才是 有夠奇怪 心裡永遠 那麼多Why
合: In your eyes 發現一種東西叫愛 (因為愛所以我存在)
合: In your eyes 看見生活多麼精彩
S:看著你 我眼神離不開 早被你打敗
合:其實你悄悄變成 我的最愛
合: My love is for you
S:請閉上眼睛
R:壞蛋 你想做甚麼
S:哪有做甚麼
R:你的小計謀 才不可能 騙倒我
合:喔 你的眼睛 也累了 該休息一下
就讓我 趁這個機會 靠近你 吻你一下
合: In your eyes 發現一種東西叫愛
S: 因為愛所以我們存在
合: In your eyes 看見生活多麼精彩
R: 因為有你 才會精彩
S:看著你 我眼神離不開 早被你打敗
合:其實你悄悄變成 我的最愛
合: My love is for you

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

The 2nd song is call “rain love”. Not bad of a song. Do try listening to it.

歌名:雨爱
歌手:杨丞琳
专辑:海派甜心

窗外的天氣  
就像是 你多變的表情
下雨了 雨陪我哭泣
看不清 我也不想看清
*離開你我安靜的抽離
不忍揭曉的劇情
我的淚流在心裡 學會放棄
#聽雨的聲音 一滴滴清晰
你的呼吸像雨滴滲入我的愛裡
真希望雨能下不停

讓想念繼續 讓愛變透明
我愛上給我勇氣的 Rainie Love
窗外的雨滴 一滴滴累積

屋內的濕氣像儲存愛你的記憶
真希望雨能下不停
雨愛的秘密 能一直延續

我相信我將會看到 彩虹的美麗
冷冷的空氣
很窒息 我無法呼吸
一萬顆 雨滴的距離
很徹底 讓愛消失無息
Repeat *、#
屋內的濕氣像儲存愛你的記憶
真希望雨能下不停
雨愛的秘密 能一直延續
我相信我將會看到 彩虹的美麗

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

P/S: when only will i start my FYP reading?? T^T

 

No comments:

About Me

My photo
Just a simple person going through an ordinary life. Adding in more fun and color every single day

Lucky Number

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...